Het begint! - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Miriam Groot Nibbelink - WaarBenJij.nu Het begint! - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Miriam Groot Nibbelink - WaarBenJij.nu

Het begint!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

21 April 2015 | Nederland, Haaksbergen

Morgen, 22 april 2015, begint mijn avontuur in Zuid-Oost Azië. Ik ga samen met Odyle, Marijne en Bente naar Seraya, in Bali, om hier twee maanden ontwikkelingswerk te doen op een Learning Center. We gaan hier lesgeven aan de kansarme kinderen en hopen hiermee hun kans op een betere toekomst te vergroten. Na deze twee maanden ga ik nog twee maanden door (met name) Indonesië reizen. Stein komt me 10 juli opzoeken en vanaf dan gaan we samen verder. 14 augustus vliegen we samen vanaf Singapore weer terug naar Nederland.

Ik kijk uit naar het leven in Azië. Een cultuurshock zal wel niet te vermijden zijn, maar volgens mij zijn de mensen daar zo ontzettend vriendelijk dat ik me daar snel thuis ga voelen. Dus hopelijk kom ik nog terug haha. Dat ik samen met Odyle, Marijne en Bente ga vind ik fijn. Het lijkt me echt tof om deze ervaring met hun te kunnen delen.

Ik heb er super veel zin in, maar vind het ook heel erg spannend. Het is nog steeds nog niet echt tot me doorgedrongen dat ik voor vier maanden Nederland verlaat. En dat terwijl ik morgen rond deze tijd in het vliegtuig zit. En dat ook nog eens terwijl ik vliegen echt eng vind. Ik kijk dan ook zeeeeeer uit naar het moment dat we het vliegtuig uitstappen.

Met deze blog probeer ik mijn reis een beetje vast te kunnen leggen, zodat de gene die dat willen mij kunnen volgen en zodat ik er later nog eens naar terug kan kijken.

Het wordt sowieso een tijd die ik nooit ga vergeten!

  • 21 April 2015 - 22:10

    Truus Bokdam:

    hallo Miriam wij wensen jouw een fantastische leuk leerzame en genieten de tijd daar .Ik ga je zeker volgen .

    groetjes Herman en Truus

  • 21 April 2015 - 22:37

    Helma:

    Kom maar op met je mooie verhalen en foto's .
    Heel veel plezier pas goed op je zelf !

  • 21 April 2015 - 23:18

    Mieke:

    Heeeel veel plezier lieve Miri,
    Ben benieuwd naar je verhalen en verwacht natuurlijk veel leuke foto's!!!

    Tot over 4 maandjes xxxxxx

  • 22 April 2015 - 06:03

    Patty:

    Ik ga je volgen!!! Heel erg veel plezier!!!

  • 22 April 2015 - 08:14

    José:

    Miriam een hele fijne en leerzame tijd met je vriendinnen en daarna een mooie vakantiereis door Indonesïe. De buurtjes

  • 22 April 2015 - 08:39

    Leida :

    Heel veel plezier. Ik ga je volgen en kijk uit naar je foto's en verhalen!.

  • 22 April 2015 - 09:28

    Karin:

    Mir, heel veel plezier, geniet ervan. Eerst samen met je vriendinnen en dan nog samen met Stein. Wat een ervaring, zoiets blijft je hele leven bij, en dat kunnen ze je niet meer afnemen. Een hele dikke kus Mam.

  • 23 April 2015 - 19:15

    Kyra Bokdam:

    Heeeeel veel succes meid!!! Geniet er van

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 3270

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 14 Augustus 2015

Avontuur in Indonesië

Landen bezocht: